Tuesday, October 10, 2006

Syre!

Såhär bra gick det för mig i Quito!

4 Comments:

Blogger Amerikanen said...

Nämen gumman.... nu tar du och ligger ner och försöker vila (och andas) så mycket du kan idag. I morgon kanske du kan jobba lite.

KRAM,

10:14 AM  
Blogger Amerikanen said...

Och jag glömde ju skriva vem jag var och eftersom min blogg inte är sökbar kommer man nog inte in på den när man klickar på mitt namn. Det är i alla fall Anna i Seattle som skriver och min bloggadress är www.amerikanen.blogspot.com

10:16 AM  
Blogger Joe said...

Du kanske skulle stannat under filten, trots allt... Snygga jeans!
Kram och krya på dig...
TTUK

1:45 PM  
Blogger NETTAN said...

Men Vännen! Vad läskigt det ser ut att ligga där mes syrgas. Hoppas du mår bättre idag!

KRAM

1:33 PM  

Post a Comment

<< Home